דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


צעירים ברמות מנהל שמים סוף - למטחנת הבשר של אין ספור קורסים הבטחות וחוסר הכוונה מובהק! 

מאת    [ 31/08/2011 ]

מילים במאמר: 989   [ נצפה 3243 פעמים ]

שלום רב,

מי שמתעסק בלימודים וחינוך, שם לב לשינוי שחל עלינו ב10 שנים האחרונות ,כתבה זו לא באה להרחיב בעניין זה, אלא רק לשפוך אור בכמה נושאים.

הצורך להיות במסגרת לימודית כלשהי ,מקיפה אותך כל חייך, מהרגע שאתה נכנס לגן, ועד לסיום הפרופסורה באוניברסיטה ואף זה לא מפסיק כי במהלך הקריירה ולאחר הפרישה, מוצעים לכם שלל קורסים מקצועיים, הסבות מקצוע, הפעלות חוגי העשרה וכו..

בזמן האחרון המשק שלנו מתאפיין בהתייקרות התשלומים, כמעט בכל תחום בחיינו ואף בתחום הלימודים, לכן רצוי שבזמנים אלו נעצור, ונכלכל את עצמנו הלאה נכון - כדאיות מול התועלת. קורסים של חודשיים מתוקצבים ב-6000 שח , קורסים של חצי שנה מתוקצבים בעשירייה .מכללות משחקות עם שעות הלימוד כמו להטוטנים וקובעים מחירי שמיים בגובה של 30,000 לשנתיים ,ומה אתה מקבל? האם בחרת אסטרטגית את הצעדים הראשונים המתאימים למסלול הנכון לך? מי הכווין אותך? איך קורס זה וזה, קידם אותך לחלום האישי שלך?

אני רוצה להוסיף, ולהאיר כמה מילים, על מהפכת המידע האינטרנטית, גוגל זוהי תוכנת קידום חברות . הבנתם? כמה רוכשי מידע מגוגל - יודעים את המידע הזה?          

אלפי ילדים שמקלידים ערך בגוגול אינם מודעים לכך שמתנהל משחק כלכלי מאחורי גבם, אותם צעירים באמת מאמינים שפורטל לימודים יפנה אותם למוסד המתאים להם, יפתח להם כייוון נכון, ויכווין אותם ללימודים הנכונים להם, בעוד שאותם פורטלים מוכרים את השמות כ- "לידים" ועושים מהם אחלה קופה חודשית.

אז מה באמת קורה כאן? האם החנות פרחים שיצאה לי מקום ראשון בחיפוש בגוגל? היא הכי טובה? מישהו מתחייב לי? לשרות טוב? אמין? שהפרחים באמת כמו בתמונה? או שיש כאן מערכת כלכלית משומנת מאחורי מה שנראה לנו כאתר חיפוש תמים.

עכשיו אומר דרשני, האם אני סומך על מישהו אחר שיכווין אותי למקום הנכון לי ?

הבעיה האמיתית במסלול צריכת ההשכלה מתחילה אחרי הצבא, כל חייל שיראה כתבה זו יבין אותו מיד. עטים עליך מאות מוסדות מבטיחים לך - מפה תצא הכי מקצועי, תצא מנצח, אתה תהיה מוביל, תהיה מנהיג!, תעשה מילונים, תנוח על זרי הדפנה !, רק תפתח את הארנק קודם.        

אחוז לא מבוטל מהנבחנים במבחני פסיכומטרי מודים שלא באמת תכננו מה הם רוצים ללמוד אחרי, אלא "זרמו עם העדר". חברים פסיכומטרי בממוצע עולה כ 4000 שח!!!!!!!! =  משכורת חייל של שנה לערך.  חייל משוחרר לא יודע מה הוא רוצה, וכפי שרואים במחקרים האחרונים גם שאנחנו חוזרים מחו"ל אנחנו לא יודעים בדיוק מה אנחנו רוצים לעשות בחיים.      

הלחץ הישראלי גורם לך לבחור תואר ראשון בעוד שאתה יודע שתצא לשוק העבודה בלי ניסיון בתחום. הקלילות שבה אנחנו בוחרים תואר ראשון כתוסף השכלתי ולא כמקצוע ממוקד קריירה (אולי כי הרוח נושבת לעולם של "מולטי-סקילז") גורמת לנו-  לבזבז אלפי שקלי בשנה !!!

מבלי להכווין את עצמנו לדרך אמיתית למציאת קריירה בטוחה ושכר הגון.

 בשנים האחרונות אנחנו נחשפים לעשרות צעירים , שעושים הסבות מקצוע ומוסיפים קורסים מקצועיים להשכלתם פתאום אתה פוגש בשוק,

בחור עם תואר מנהל עסקים ובכלל חשב בכיוון של הוראה, בחורה עם תואר בשיווק ופרסום שבכלל רצתה ללמוד עיצוב תעשייתי, חבר שלמד כלכלה והוא בכלל רצה ללמוד משחק ,ידידה שלמדה תעשייה וניהול, והיא בכלל רצתה קולנוע.

 אלו שלא יכולים ללמוד באוניברסיטאות, בעצם בוחרים מקצוע "להתחיל" איתו את הצעדים לקריירה, בוחרים מתוך רשימת קורסים משעממת, שאינה מתאימה לשוק,ולשנת 2012 ,קורסים שפותחים את הבוגרים שלהם לאותם מעגלי תעסוקה ושכר, כבר 20 שנה ללא יכולת להתפתח.

 המצב הזה הוא בלתי נסבל, ודור שלם של צעירים צועק- עצרו!!  וסדרו בבקשה את כל הבלגאן הזה !

דעו מי אני ומה כישרונותיי ונכווין יחד לדרך אמיתית  -  השכלה בונה מקצועיות , בונה קריירה .

חבריי , אנו חיים בעולם של צרכנות וכסף, בעולם של כסף צריך לדעת את הכללים , איך לזהות שוק נכון , לדעת איך לייחד את כישרונך ,ולהביא  לחשיפה הנכונה והמרבית -  כדי לכבוש במגרש העסקים דע את החוקים!

לא משנה אם אתה צייר, ארכיטקט, צורפת, דיאטנית , מנהלת מכון יופי קטן, מוזיקאי, סופר, כלכלן, ברוקר, יועץ עסקי, סוכן ביטוח כל אחד צריך לדעת לנהל את עצמו נכון, לשאול שאלות נכון, ללמוד נכון, לדעת לפעול בשיטות נכונות, ולשווק את עצמו נכון אסטרטגית.

 אתם צרכים ללמוד לעשות זאת כי אף אחד לא יעשה זאת למענכם.

החלטנו לקום , התאגדנו כמה חיילים משוחררים, שינסנו מותנים, ופנינו לעמותת מלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) , כדי לבנות עם המון אהבה והמון דאגה יחד עם טובי המוחות - תוכנית שתלמד אתכם את החוקים, את הקודים, את הדרך, ואת הראייה הרחבה , בתכנית שנכונה לכם !

 מה הכוונה? תחיו את חייכם, תלמדו מה שתרצו, מה שעושה לכם את זה, תעבדו ותעסקו במה שנראה לכם נכון לכם, ויביא לכם שכר הוגן.

אבל אחרי שתעברו אצלנו, אתם תדעו להסתכל בדיוק על ההתפתחות שלכם לפי השלבים הנכונים.

אתם תדעו לשאול קדימה,אחורה, לעובי הקורה, והחוצה. אתם תדעו איך למצוא את מבוקשכם, ואיך לעבד להצלחה, את כל המידע שאספתם.

 "עמותת רמות מנהל" - הוקמה לפני 15 שנה כגוף מלכ"ר (מוסד ללא כוונת רווח) ומאז נותנת ומספקת יחד עם מוסדות נוספים ברשת שירותי חינוך נרחבים במכללות ארציות ובבתי ספר פרטיים ואחראית לחינוך למצוינות של רבים וטובים בשוק העבודה.

השנה החליטה החברה, יחד עם יוזמה של צעירים משוחררים, לקחת אחריות על נושא ניהול העסק וקידומו וביססה - בהמון אהבה השקעה וחשיבה -  תוכנית עשירה וממוקדת להקניית כלים פרקטיים ליצירה , ניהול וקידום עסקים  מ – א' ועד ת'.

 התכנית המורחבת של 32 מפגשים נבנתה כדי להעביר אותך מסע מדהים, אמין ונחוץ בעולם העסקים , בסופו של יום יוענקו לך כלים אמתיים ופרקטיים להתמודד נכון עם כל תכנון , כל חזון, וכל בעיה במסע שלך ליצירת עסק ופיתוחו.

התוכנית המורחבת תעניק לך ידע והתמצאות בכל הנוגע ל - משק וכלכלה בישראל, שוק ההון, מניות, יסודות ועקרונות השיווק, ניהול מו"מ, ניהול זמן, ניהול והנעת עובדים, עקרונות ואומנות המכירה, שפת גוף, התנגדויות, תקשורת בין אישית, ניהול משא ומתן, כלים לפתיחת עסק זעיר, קידום עסקים באינטרנט(גוגל, פייסבוק) ניהול ותקצוב משאבים, סקר תמחור והמחרה, בניית תכנית שיווק, אסטרטגיה וקד"מ, ניתוח דו"חות רווח והפסד, שיווק וסחר בינלאומי, חשיבה יצירתית, סקירת שוק העבודה ועוד...

 רצינו שתדעו לאן אתם נכנסים, אז הקלנו עליכם ובנינו 6 מפגשי טעימה בסכום מצחיק של 999 ש"ח , והוספנו מבחן התאמת מקצוע + מפגש ייעוץ לתחום עיסוק – . ח  י  נ  ם  ! 

נושאי המפגשים יעסקו ב-

>> שוק ההון, זיהוי הזדמנויות – מהרעיון למימוש

>> עולם השיווק והמכירות

>> עולם הפרסום והמיתוג

>> טכניקות לקידום עסקים באינטרנט

>> עולם המשפט העסקי וחוקותיו

>> במפגש האחרון – סיכום המפגשים ופגישה אחד על אחד עם פסיכולוגית תעסוקתית למענך !

 

תטמיעו,תבואו, תרוויחו

http://www.get2biz.co.il

 

 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב